Често задавани въпроси
Как да се регистрирам?
Нужно е да попълните потребителско име, две имена, мобилен телефон, имейл и парола на следния линк: https://portal.orthopedy.bg/register/. Научи повече за процеса на регистрация
Защо не мога да вляза в акаунта си след регистрация?
За да влезете във Вашия профил е нужно да верифицирате Вашия профил. Това се случва с линк в имейла, с който сте се регистрирали. Научи повече за процеса на верификация
Задължително ли трябва да верифицирам профила си?
Ние ценим времето на нашите потребители и лекари, използващи тази платформа. При прекъсване на консултацията, ние изпращаме уведомителен имейл. По тази причина трябва да се уверим, че сте се регистрирали със собствен имейл адрес, за да продължим консултацията.
Кога започва консултацията?
Консултацията започва след успешно плащане в зависимост от методите на плащане (Повече за методите на плащане и разликите може да научите на адреса: https://portal.orthopedy.bg/uslugi#payment).
Направих заплащане и какво следва?
След успешно заплащане, консултацията започва, тогава, когато Вие пожелаете. Трябва да влезете във Вашия профил и да натиснете бутона "Започни консултация".
Колко да чакам за отговор от лекар?
Максималното време за отговор от наш лекар е 1 час (60 минути). Като средното време за отговор е под 15 минути. Ако нямате възможност да чакате, ще получите имейл при отговор от наш лекар и можете да продължите консултацията от същото място, като достъпите виртуалния кабинет от секция "Консултация" на Вашия профил.
Не получих отговор от лекаря. Какво следва?
След започване на консултация от Ваша страна, ако нямате отговор до 1 час (60 минути), Вие имате пълното право да поискате връщане на заплатената сума за консултацията.
Направих заплащане, но ми изникна ангажимент. Какво да направя?
Няма нужда от притеснение. След направено заплащане, Вие имате срок от 1 седмица да започнете консултацията. След този период виртуалния кабинет няма да е наличен за Вас и трябва да изпратите запитване на следния имейл...